Ahad, 2 September 2012

baru2 nie (29.8.2012) genap jam 12 malam umur aku 21 tahun,dah tua aku skunk kan tapi tua atas umur je muke org tgok skali cam bebudak baru nak masok tingkatan hehehebesday aku kali aku macam x kisah sangat,malas nak beriya mungkin sebab dah besar kot....tapi apa2 pown aku nak yang terbaik buat diri aku sempena umur aku cukup 21 tahun....Ya ALLAH semoga engkau permudahkan urusan ku pada tahun ini juga tahun2 akan datang dan kau panjangkan umurku,murahkan rezeki ku,jauhilah aku dari perkara2 yang membawa aku kearah kemungkaran Ya ALLAH sesungguhnya engkau maha mendengar lagi mengetahui...amin yarabal alamin....ermmmm masih sempat lagi untuk aku ceritakan kan,adeke patot kawan2 aku sambot besday aku dengan simbah aku dengan air yg busuk kalah loji najis tau,nak muntah aku bau,ape lagi aku pergila pelok dieorang balik hehehe padan muke korang...rupe2nya dieorang dah plan2 awal2 lagi,ketuanya adalah SARAH KHAIRUDIN la sape lagi..siap ko sarah!!! nasib baik tahun nie tahun last kita belaja lau tidak kene dah ko dengan aku...termasukla yg len2...eleh konon2 merajuk aku beriya la pujok alih2 aku kene simbah air busuk cam longkang 2 hehehe tapi xpe la at least korang sume ingat besday kawan korang yg comel lote nie hehehe...thanks saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnGGGGGGGGGGGGGAAAAAAAtttttt!!! hehehehe FRENS FOREVER

Tiada ulasan:

Catat Ulasan